2016. február 28., vasárnap

Elengedem

Hát itt volnék, ennyi idő után először jelentkezem. Azzal a különbséggel, hogy a tőlem megszokott bocsánatkérések sorozata elmarad, ahogy újabb őrültségekkel teli rész is. 
Mert ezúttal utoljára írok erre a blogomra.
Nem tudom, hányótokat érdekeli, miért döntöttem így vagy érdekli a történet folytatása, esetleg vége. Hiszen várható volt, hogy ez bekövetkezik. Az igazság az, hogy amikor elkezdtem a blogolást, egy-utal ezt a történetet is, mindössze 13 éves voltam. Az akkori gondolkodásom, életem merőben más volt, mint a mostani és ez érthető, senki és semmi nem marad ugyan olyan. Átolvasva a régi részeket, hihetetlennek tűnt, hogy ezt én írtam. Annyira távolinak éreztem magamtól, nem a sajátomnak és tudom, hogy aki tovább akarná olvasni, az azt várná, hogy a régebbi részekhez hasonlót és hasonlóan írjak. Képtelen lennék tovább csinálni, úgy már nem az igazi és újra fogalmazni pedig nincs szívem. Remélem megértitek.
Adatokkal, amikkel a legtöbb bloglezárást végérvényesítik, most nem szolgálnék ha nem bánjátok. 
Helyette pár feljegyzést, érdekességet és a történet további részeit viszont megosztanám.:)

Jegyzetek a történethez: 

  • Első koncert( 2011 december 18), Utolsó közös koncert ( 2015 március 18)

  • fiúk egy horror filmben:

 Zayn:
 Gyilkos: Zayn Malik, látlak...
 Zayn: Nos oké, és legalább jól nézek ki?

 Niall:
 Gyilkos: Te...mit csinálsz ott?
 Niall: Csak éppen eszek.
 Gyilkos: És...pont most?
 Niall: Persze, enni sosincs késő.

Liam:
 Liam: Sziasztok emberek! Azért csinálom most egy a twitcamet, mert egy gyilkos van a házunkban és azt hiszem próbál megsebesíteni minket. Ez nem túl kedves.
 Gyilkos: ...."


Paul : Szuper.
Pincér : Mit hozhatok?
Pau l:*leadja a rendelést* Fiúk büszke vagyok rátok! Végre normálisan viselkedtek egy étteremben.
30 perccel később :
Zayn : Liam add ide azokat!
Liam : NEM! Maradj távol ettől!
Paul : Liam ne dobáld a kanalakat szét!
Niall : ÉHES VAGYOK!! ÉHES VAGYOK!
Louis : KEVIIIN! Kaja idő!
Paul : Louis mit csinálsz!?
Harry : Pénteken jó lesz?
Paul : Harry! Ne flörtölj azzal a lánnyal! *megfogja a fülét és elhúzza onnan*
Harry : De én randizni akarok vele!
Paul : NEM!! Zayn!?
Zayn : Igen?
Paul : Mi a jó eget csinálsz?
Zayn : Próbálom nézni magam a villán.
Paul : A villán?
Zayn : Liam nem hagyja hogy hozzáérjek a kanálhoz.
Liam :*6 kanállal a kezében*
Paul : Mit fogsz azokkal csinálni?
Liam :*elfut*
Louis : Paul, hol van Kevin? Nem találom sehol.
Paul : Louis, fogalmam sincs hol lehet.
Niall : Nem gondolod hogy ennek jobb íze van?
Paul : Niall hagyd azt a családot és gyere ide!
Niall : De éhes vagyok!
Harry : Paul! ÉN RANDIZNI AKAROK AZZAL A LÁNNYAL!
Paul : Harry, NEM!
Liam : Azt hiszem mennünk kell…
Paul : Micsoda?
Liam : Az van hogy…
Paul : Miért vizes a lábam?? Mit csináltál Liam!?
Pincér : Sajnálom de az egyik barátja eldugította a wc-t a kanalakkal és elárasztotta…
Paul : Ne aggódjon, ki fogja venni a wc-ből őket.*Liam elszalad* LI…Oké majd Louis….
Louis : NEM!*kiszalad az étteremből Harryvel, Niall-el és Zaynnel.*
Pincér : Azt hiszem magának kell kiszednie.
Paul : Soha nem fogok étterembe menni velük...
  • Fiúk az étteremben

Paul : Nos, mit akartok enni?
 Niall : Mindent ami az étlapon van.
 Paul : Niall, nem fogjuk megenni az összes kaját.
 Niall : Oké…Akkor ezt akarom.*mutat az egyik kajára*
 Paul : Jó...
 Harry : Azt hiszem én Mexikói-t fogok enni.
 Zayn : Én ugyanazt kérem amit Niall.
 Paul : Oké.
 Louis : Én ugyanazt amit Harry.
 Liam : Én csokis gofrit kérek.
 Paul : Szuper.
 Pincér : Mit hozhatok?
 Pau l:*leadja a rendelést* Fiúk büszke vagyok rátok! Végre normálisan viselkedtek egy étteremben.
 30 perccel később :
 Zayn : Liam add ide azokat!
 Liam : NEM! Maradj távol ettől!
 Paul : Liam ne dobáld a kanalakat szét!
 Niall : ÉHES VAGYOK!! ÉHES VAGYOK!
 Louis : KEVIIIN! Kaja idő!
Paul : Louis mit csinálsz!?
 Harry : Pénteken jó lesz?
 Paul : Harry! Ne flörtölj azzal a lánnyal! *megfogja a fülét és elhúzza onnan*
 Harry : De én randizni akarok vele!
 Paul : NEM!! Zayn!?
 Zayn : Igen?
 Paul : Mi a jó eget csinálsz?
 Zayn : Próbálom nézni magam a villán.
 Paul : A villán?
 Zayn : Liam nem hagyja hogy hozzáérjek a kanálhoz.
 Liam :*6 kanállal a kezében*
 Paul : Mit fogsz azokkal csinálni?
 Liam :*elfut*
 Louis : Paul, hol van Kevin? Nem találom sehol.
 Paul : Louis, fogalmam sincs hol lehet.
 Niall : Nem gondolod hogy ennek jobb íze van?
 Paul : Niall hagyd azt a családot és gyere ide!
 Niall : De éhes vagyok!
 Harry : Paul! ÉN RANDIZNI AKAROK AZZAL A LÁNNYAL!
 Paul : Harry, NEM!
 Liam : Azt hiszem mennünk kell…
Paul : Micsoda?
 Liam : Az van hogy…
Paul : Miért vizes a lábam?? Mit csináltál Liam!?
 Pincér : Sajnálom de az egyik barátja eldugította a wc-t a kanalakkal és elárasztotta…
Paul : Ne aggódjon, ki fogja venni a wc-ből őket.*Liam elszalad* LI…Oké majd Louis….
Louis : NEM!*kiszalad az étteremből Harryvel, Niall-el és Zaynnel.*
 Pincér : Azt hiszem magának kell kiszednie.
 Paul : Soha nem fogok étterembe menni velük...

  • Tények Danielle-ről:

-Oda akarta adni Liamnek a veséjét.
-Ő vigyázott Liam teknőseire, amíg ő távol volt.
-Szerinte Harry hajának gyümölcs illata van
 -Mindig leengedett hajjal volt amikor Liammel volt, mert Liamnek az tetszik.
-Soha nem ment el a reptérre, amikor Liam elutazott, mert nem akarta hogy sírni lássák.

  • Interjú a srácokkal

Riporter:Nektek nagyon sok rajongótok van.Rengeteg ember megy a koncertetekre,hallgatnak,szurkolnak imádnak titeket.
 Louis:Ők nem sima emberek.Ők különlegesek,mert Directionerek.!
 Liam: Igen,nekünk ők olyanok,mint a levegő,nélkülük nem élnénk.!
 Zayn:Amióta létezik a banda,nekik köszönhetjük amiket elértünk.Még nálam is jobbak.!
 Harry: Amikor,sokan elítéltek minket ok nélkül,ők megvédtek minket.Mint az őr angyalok.!
 Niall: Pontosan,bár még nem voltunk mindenhol és sokak nem láttak minket élőbe és nem találkoztunk velük,én bármi áron,de mindenkivel találkozni fogok.!!!


Érdekességek(?):

- David Cleveland (Bradley) és Atticus Mitchell (Benny) nem is volt kérdéses számomra, hogy             tökéletesek lesznek a feladatra, előbb voltak meg, mint Lucy Hale (Mandy). 

- Eredetileg Chrissy Costanza ( Jane) lett volna a mindent megnehezítő leányzó a történetben                 Meaghan Martin (Alice) helyett. 

- Alice pedig a 10.rész irása közben született meg a fejemben. Azt hittem eredeti lesz a karaktere. 
  Hát  tévedtem. 

- Mandy és Harry eredetileg kutya sétáltatás közben találkoztak volna először.
 Mandy kutyája elszabadult a Parkban és kihez, ha nem Harry Styles-hoz futott volna? 
 Aztán másnap történt volna meg a kávézó ajtós baleset. 

- Mandy Moore-ról kapta a nevét a főszereplő leányzóm.

- Bradleyt nem terveztem rossz gyereknek, Benny-t ezzel szemben annál inkább. 

- Az első vázlatokban az anyukájuk élt, aki borzalmas szakács volt. Az apjuk pedig elhagyta őket.
 Nem tudom miért ragaszkodtam ennyire a csonka család-feelinghez.

- Az oldal megszerkesztésében, a történet alakításában és még sok-sok másban Raven Stark segített nekem. <3

- Jane és Niall eredetileg csupán barátok lettek volna, és Janet Zayn-nel képzeltem el, aki nem  viszonozza az érzéseit.

- Lenna-ról azért nincs kép, mert nem találtam olyan lányt, aki illett volna hozzá.

- Bruce ( David Henrie) csupán azért lett a történetem egyik szereplője, mert a való életben is régebben egy párt alkotott Lucy Hale-lel és Alice-hez hasonlóan, őt is később terveztem bele. 


 A történet folytatása:

Miután Mandy sikeresen letetette a vizsgáját, rendeznek neki egy bulit, ahol Harry-vel elcsattan az első csókjuk. Az estét követően, folytatása a kapcsolatuknak nem lesz, hiszen a fiúk turnéra indulnak, így hónapokra távol lesznek. Egy picit eltávolodnak egymástól, mindkettejük elfoglalt lesz és  mindkét fél azt hiszi, hogy csupán barátként tekint rá a másik, így nem is keresik egymást. 
Paul pedig szeretné, ha a Harry nem egy hétköznapi lányra pazarolná az idejét. Így kerül a képbe Alice, a feltörekvő énekesnő , akivel egy párt fognak alkotni Harry-vel, a fiú akarat ellenére. Mandy ettől összetörik, kevesebbet fog a fiúkkal találkozni, mindig keres rá valami ürügyet. A tetejében pedig, körülötte lassacskán mindenki megtalálja a szerelmet. 
Jane-re rátalál a boldogság Niall mellett, Benny megkéri Lenna kezét és Kevin ( az apjuk) is randizgatni kezd egy nővel.
Harry boldogtalan, beszélni akar Mandy-vel, de Alice és Paul állandóan bekavar neki. 
Közben elkezdődik az esküvő szervezése, Mandy egyedül az esküvő szervezőnek, Priscilla-nak önti ki a szívét. 
Koncertek sorozatai kezdődnek megint csak, egyedül Louis-val tartja a kapcsolatot, de nem említi neki Harry iránti érzéseit, így mégjobban összetörik, mikor megtudja, hogy Harry boldognak tűnik Alice mellett.
Eközben Mandy-t kirúgják a kávézóból, miután egy nap erejéig bevitte magával Bradleyt. Ennek köszönhetően egy könyvesboltba talál munkát és a polcok között egyben egy régi ismerőst is, Bruce-t. A fiúval azért szakított, mert megcsalta Mandy-t, de Bruce már megbánta amit tett és vissza akarja őt szerezni. 
Amikor Harry ezt megtudja,féltékeny lesz és többé már nem képes megjátszani magát Alice mellett. A lány viszont tényleg szereti őt és nem érti mi az a hirtelen változás, ám amikor rájön, hogy Mandy miatt ilyen a barátja, szakít vele. 
Harry elmegy Mandy munkahelyére, mert be akarja vallani neki, hogy szereti, de késő, mert Bruce vallotta be előbb az érzéseit. Mandy pedig abban a tudatban kezdi újra Bruce-szal, hogy Harry még mindig Alice mellett van. 
Paul felháborodva kérdőre vonja a szakítással kapcsolatban, mire Harry Mandy orra előtt elmondja, hogy sosem szerette azt a lányt és egy másikat szeret.
Mandy nem érti, azt hiszi Harry-nek van még egy lány az életében és bemenekül egy szobába, Harry pedig utána. Harry a zárt ajtón keresztül vallja be mit érez a lány iránt és, hogy a történet kerek legyen, mikor Mandy ennek hallatára kijön a szobából, újra sikerül az ajtóval orrba csapnia Harryt, a bocsánatkérések közepette pedig egymásra találnak. 
És boldogan éltek, amíg meg nem haltak...



Végezetül pedig, Mindent köszönök! 
Millio puszi, Eleanor




Vége

2 megjegyzés:

  1. Drága!
    Sajnálattal olvasom, hogy erre a döntésre jutottál. Imádtam ezt a történetet olvasni, emlékszem mennyire vártam, hogy feltöltsd a részeket. Szeretném, ha tudnád, én mindig itt leszek, ha írni támad kedved egy újabb történetet, bár nem tudom, erre mennyi esély van.
    Egy olvasód, aki falta soraidat,
    Nonci.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Nonci! <3
      Köszönöm szépen a szavaidat, el sem tudod hinni mennyit jelentettek nekem!
      Az írást nem hagyom abba, ami azt illeti a Give me love... c. blogomat épp mostanság kezdtem újra irogatni és a blogon találsz egy ezzel kapcsolatos bejegyzést is.:) Ha van kedved, kukkants be hozzám.
      Eleanor xx

      Törlés